Переможці отримають фінансову підтримку до 10 000 грн та можливість презентувати свої напрацювання на конференції
Як медійнику говорити із суспільством, яке переосмислює себе під час війни, і за допомогою чого відповідальний сторітелінг може стати інструментом зцілення? Чому освіта у сфері комунікацій – це не просто підготовка кадрів, а стратегічна інвестиція в майбутнє країни і як бренди та медіа можуть підтримувати моральні орієнтири суспільства через відповідальні рекламні й комунікаційні кампанії?
«Візьми і зроби», – саме ця фраза Патріарха Йосифа Сліпого є одним з головних слоганів УКУ. Цим закликом ми не тільки запрошуємо до активної праці, а й наполягаємо: за кожного з нас мають свідчити реальні справи.
Саме тому у межах III щорічної конференції «Відповідальні голоси: комунікації задля дорослості» Школа журналістики та комунікацій Українського католицького університету запрошує до участі у конкурсі студентських проєктів «Візьми і зроби».
Конкурс відкритий для студентів бакалаврських та магістерських програм українських університетів, які мають ідею суспільно важливого медійного проєкту або вже працюють над його реалізацією.
Дедлайн зголошення – 4 березня. Більше деталей за посиланням.